v33+3

0kommentarer

Regn och rusk ute.
Pluggeripluggera inne.
Igår var vi då till mvc och lyssnade på embys hjärta igen..alltid lika mysbusigt, det slog 155.
Hon har fixerat sig mer med huvudet nedåt..känns bra för jag vill inte att hon ska ligga fel!
Mitt socker var 5 så det var bra. Blodtrycket 120/75 så det också på topp, vikten..+19 sen start.
Jag har varit mer sötsugen sista tiden..inte så bra med tanke på att jag rör mig så otroligt lite pga värk och orkeslöshet. Jag får försöka tänka på det för morötter och sallad är fasen så mycket godare och bättre haha :)
Mitt magomfång har jag nog inte skrivit om. Min jättekagge mäter för tillfället 117cm i omkrets! (har tyvärr ingen bild på detta för tillfället).
Jag har ont på nätterna och drömmer om att bäbis är på g och att vi är på förlossningen och föder.
Blir nästan lite besviken när jag vaknar och inser att det är ett tag kvar :P
Har plockat fram massa koftor och vantar/tjocksockar till Emby som jag sparat sen E & E samt som vi fått av svärmor. Har ju som börjat inse lite smått att det kommer vara iskallt och typ vinter då vi får. Frågan är vad jag ska klä mig i?? Bara hoppas att magen sjunker ihop och jag kan klämma mig in i min gamla vinterjacka! Tror att jag har sparat ett par hemskt fula täckbyxor sen mina tidigare graviditeter.
Vad har vi härnäst att se fram emot? Föräldragruppen börjar på onsdag. Det blir lite spännande.
Tills dess lev och må stå på tå!

Kommentera

Publiceras ej