ultraljud

0kommentarer

I förrgår var vi då på ultraljud igen :)
Gud så coolt det är att se bäbisen! Nog för att hon i denna vecka är för stor för att se helkropp men en liten hand fick vi se som sträckte och knep ihop sina fingrar å gjorde "tumme upp" <3
Moderkakan låg högt nu så det var inga problem med detta sen var flödet i navelsträngen bra och fostervattensmängden helt normal. Skönt!
Emby vägde ca 1800g så hon är ingen bjässe (underbart) och heller inte för liten.
Går jag den tid jag ska väger hon nog som storasyster, kring 3500g.
Längtar ännu mer nu!
Igår var vi på mvc och lyssnade på hjärtljuden å mätte magen, även hb togs på mig och allt var bra där me.
Jag har ju slutat med järntabletterna (mådde så illa) och börjat dricka blutsaft ist. (gott).
Annars har jag haft ont i fogarna/bäckenet sista dagarna och att vi åkte på IKEA i onsdags gjorde nog inte saken direkt bättre tyvärr. Nåja nu har vi inhandlat madrass och lite annat till spjälsängen samt lite saker till läggan :)
Igår fyllde min älskade dotter 11år. Hon är underbar och kommer bli en underbara storasyster<3
 

Kommentera

Publiceras ej