sammandragningar

1kommentarer

hela dagen samt en som började vid 17 tiden och släppte inte förrän minst en timme senare!!
Hade sen sammandragningar hela kvällen och kände nog en massa träningsvärk..jobbigt!
Ska man packa väskan? Ska man ringa förlossningen? Påverkas bäbisen av så mycket sammandragningar å så långa? Googlade lite..en del hade åkt in och kollat tappen en del hade ordinerats vila. Jag gör ju inte så mycket annat än vilar.
Jag gick å la mig vid 22-23 och vaknade kl1..med värk och sammandragningar samt att Emby var vaken..till 4..zzz.
Var upp och vandrade, kände efter.
Tyckte ändå inte det var så farligt som på kvällen så jag värmde en kopp mjölk (för det har man ju hört ska hjälpa till sömn) och gick å la mig. Måste ha lyckas somna för jag vaknade inte förrän 9.30 av att älskling skulle till jobbet. Skönt!
Imorgon går vi in i v35.
Jag ringer nog förlossningen om jag känner mycket samandragningar/värk och långa.
Saker till väskan är framtagna, man vet aldrig.
 
 

1 kommentarer

Embys pappa

30 Sep 2013 22:34

stackars älskling va du är duktig.

Kommentera

Publiceras ej