Höst på riktigt!

0kommentarer

Nu har det blivit riktigt kallt ute. 
Jag håller mig hemma, inne pga orkeslöshet och värk. Dessutom har jag fått nån jäv..virusinfektion i kroppen så igår samt idag har jag ont överallt på huden och i leder och underliv/bäcken! Fan aj blää less usch! Imorgon ska vi till mvc, ska fråga hur mycket samt ofta jag kan ta panodil. 
Emby gör STORA rörelser nu. Mest kvällar nätter och mornar. På dagen sover eller hickar hon mest :).  Vi väntar och längtar mer och mer för var dag som går. Vi är båda less på graviditeten, den har ju som ändå varit rätt jobbig mest hela tiden, med korta bra perioder. Jag har för mig att elefanter är gravida i 4år..stackarna! 
Älskar denna stork som vi fått av svärmor :) den har pappi haft när han var liten! 
 

Kommentera

Publiceras ej