V36 imorgon!

0kommentarer

 Å vad har vi framför oss den här veckan?
På onsdag är det dax för föräldrargruppen igen, det blir kul. På torsdag ska vi på mvc å kolla läget som jag brukar säga. Hjärtljud, blodtryck mäta mage osv. 
Jag har inte haft lika stora problem med timslånga sammandragningar sista dagarna. Beror nog på att jag tagit det lite lugnare (om möjligt) eller nåt annat som jag inte har någon aning om?! Emby tar stor plats nu..jag känner henne kring revbenen oftare och det är sådär ärligt talat! Jag brukar ställa mig upp så hon åker ner lite hihi. Magen är stor och hård och jag tycker att jag fått något fler bristningar högre upp samt att den sjunkit något lägre ner än för ett par veckor sedan. Vågen står rätt still fortfarande vilket jag uppskattar såklart. Ca 18kg upp sedan inskrivning. Jag badar badkar rätt ofta, känns skönt med värmen och viktlösheten som tar bort det onda i fogarna. Dock är det riktigt tungt att komma sig upp! Haha Sover helt ok, vissa nätter har jag haft förjävligt ont, vissa inte så farligt. Vi packar väskan lite mer och mer för varje dag som går:) och längtar såklart enormt. Har börjat gruva mig något för vad som komma skall, är nog rätt vanligt när det faktiskt börjar dra ihop sig. :p Undra hur hon ser ut? Man är ju så galet nyfiken!!! <3 
 

Kommentera

Publiceras ej