Tiden står liksom stilla..

1kommentarer

I natt var det dags att ställa om klockorna.
Jag vaknade kl3 (ny tid 2) och somnade inte om förrän vid 6.
Vid 4 var jag uppe och värmde mjölk med en liten klick honung.
Igår snöade det så vackert. Idag hänger det regn i luften.
I morgon är det 2v kvar till BF, jag fruktar att det blir 4.
Emby fortsätter hicka i maggen när jag har ätit och nån gång emellan :)
Har hällt i mig blutsaft och tuggat broccoli i några dagar så det känns som att jag är något piggare.
Får se om barnmorskan ringer imorgon om leverprovet. Hoppas allt är bra. Kan känna att jag oroar mig lite över detta och igår har det fasen börjat klia under fötterna och i händerna vilket är vanligt om man har förhöjda värden. Kan ju vara att jag har vätska och att det stasar när jag inte klarar av att röra mig nästan nåt alls.
Får helt enkelt vänta vackert på resultatet.
Mamma (momme) håller på att styra upp en sån fin himmelsäng till lillan.
Ledsen att bilden inte är bättre än såhär men jag låg i sängen när jag fotade så den blev lite sned ;)
Blir ny bild då allt är klart :)
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Embys pappa

27 Oct 2013 21:28

Blir så fint. Du är så duktig och stark <3

Kommentera

Publiceras ej