mvc besök

0kommentarer

..kan det månne vara det sista?
 
 
Barnmorskan verkar tycka lite synd om mig när hon ser mig stappla fram.
Vi mätte magen maggan..den mäter 40 nu! jisses den är stor haha. Ungefär såhär ser min kurva ut  de senaste veckorna.
 

Vikten står stilla men jag känner mig klart större, beror nog på magen.
Mitt blodtryck var bra som vanligt 110/80.
Emby ligger högt upp för tillfället. Det är jobbigt och magen är stenhård låååånga stunder flera timmar ibland.
Dock mår hon prima där inne :) Hjärtljuden varierade mellan 140-160 och det  är bra att det är variation.
Bokade en ny tid för koll den 14e om det inte satt igång, men hon ville att jag skulle ringa på måndag så vi får se hur jag mår och om jag står ut längre. Känns nu som att jag vill kämpa tills det sätter igång på vanligt vis men det är väldigt fysiskt och psykiskt tungt emellanåt så vi får se. Om jag står ut (och hon inte har kommit) kommer jag bli igångsatt tisdag den 19e med hjälp av hinnsvepning som det verkar, mer om detta kan jag skriva en annan gång för nu hoppas vi på VÄRKAR eller att vattnet går!
Älsklingen är lika underbar som alltid och gör ALLT för att jag ska må så bra som möjligt. Du är BÄST och kommer bli en underbara pappa! <3
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej