Avslut.

1kommentarer

Detta blir nog det sista inlägget på denna blogg, om ni vill fortsätta läsa om vårt liv kan ni göra det på http://sladdismamma.blogspot.se/ 
 
Meningen var att jag ville skriva om graviditeten, och den är ju i och med Lilys födelse slut!
Det känns bra..jag har haft en jobbig graviditet och det varade in i det sista.
Jag kan dock känna lycka över den, att det ändå blev så bra tillslut och att jag har fått uppleva det en gång till i livet hur jobbigt och hur jävla dåligt jag än mådde. "Man glömmer ju så fort" som det brukar heta.
Vet inte om jag skulle palla en till även om det ibland lockar med fler barn haha. Gud så knäpp man är egentligen?!
 
Jag vill säga till dig min älskling, världens finaste pappa och världens bästa partner att utan dig vet jag inte om jag hade tagit mig igenom detta. Du har från första stund styrt upp ALLT hemma och ikring graviditeten som jag inte har klarat av. Du har stått vid min sida och förstått hur illa det ibland har varit. Jag har aldrig behövt känna mig ensam i detta eller känt mig stressad över att inte orka. Du har ställt upp på mina barn till 110% (vilket du alltid gör) då jag inte har klarat det och för det är jag dig evigt tacksam. Du var underbar och en klippa under förlossningen och jag kände aldrig att jag var rädd eller att det var för jobbigt, jag var bara så oerhört glad att vi skulle få se vår dotter..att du skulle få bli pappa :).
Jag älskar dig gränslöst!
 
 

1 kommentarer

Embys pappa

23 Nov 2013 15:06

älskar dig så mycket <3

Kommentera

Publiceras ej