Allhelgona

1kommentarer

Och grattis säger vi till dagens namnsdagsbarn..pappi TOBIAS! Jag älskar dig <3
Idag är det alltså lördag och igår var vi på HB koll på MVC. Det hade stigit till 122 på en vecka så det känns ju inte annat än underbart! Fortsätter med Blutsaft och annan järnrikt.
Fick prata av mig lite också, känns en aning tungt nu sista tiden. Det är lite mer än en vecka kvar och det är verkligen inte länge i tid men tiden går så ohyggligt sakta när man har ont och inte kan ta sig någonstans på dagarna då jag är ensam. Jag vet att jag tjatar om detta titt som tätt men det är verkligen jobbigt både fysiskt och psykiskt. Man är ju glad och förväntansfull men ändå så trött och less på alla krämpor. Barnmorskan bekräftade att jag inte får gå över mer än till v41 och det kändes ju inte direkt sämre :) Så vår dotter bör komma inom 2,5 vecka som senast. Jag hoppas verkligen jag slipper bli igångsatt den här gången men det är bättre än att det dröjer ännu längre!
Idag ska vi till graven och tända ljus för FELIX <3
 
 

1 kommentarer

Embys pappa

02 Nov 2013 22:02

<3 älskar dig

Kommentera

Publiceras ej