Vår kärlek.

0kommentarer

Jag tänkte jag skulle berätta lite om mig och min älskade sambo.
De blivande föräldrarna liksom.
Jag är fyllda 40 påväg mot 41 i rask takt. Känner mig dock inte en dag över 31..typ.
 
Min kärlek fyller 24 på torsdag. Hurra!
Det är alltså 17 års åldersskillnad mellan oss.
Vi själva tänker sällan och aldrig på det. Egentligen så har det ju verkligen ingen betydelse, men jag vet att det finns folk med fördommar..
Det har inte alltidvarit lätt men jag vet inte om jag orkar eller vill gå in på det nu för idag känns allt så underbart och vi har klarat så mycket tillsammans och än är det inte över med utmaningar för oss.
Så är det ju att vänta och få barn! haha underbart att det inte är lätt!
 
Jag är så lycklig över att jag träffade dig mitt hjärta.
Du kommer bli världens bästa pappa för du är världens bästa partner!
Du är min själs kärlek..Jag älskar dig!
 
 

Kommentera

Publiceras ej