Häxa!

0kommentarer

Jaha..jag har blivit en häxa..
Det är bara att inse att alla dessa hormoner (som tack och lov inte är för många ännu) sätter sig på humöret och tålamodet (som inte fanns ens innan).
Jag vill härmed be mina älskade familjemedlemmar (Tobias & barnen) om ursäkt, och hoppas på STOR förståelse (av barnen på sikt då eftersom de inget vet ännu)  och lite tålamod. PUSS!
Jag är dessutom hungrig HELA tiden, och då menar jag i alla fall varannan timme trots att jag vräkt i mig en vanlig (något större) portion mat timmen innan!
Jag försöker verkligen äta "nyttigt" emellan..typ frukt, grönsaker osv. Men det jag egentligen är ute efter är salta, saftiga nystekta köttbitar, eller stora fräscha sallader med räkor, kyckling eller fetaost med litervis av vinegrette! ghaaaaaa.. suck..*gnyr*. 
Nåja det får funka..så länge jag inte mår så illa att jag inte tål att SE mat så är allt annat bättre.
Dock börjar det bli trångt i byxor och annat som ska sitta runt maggen! Redan lixom..
Mina snygga nya jeans jag köpte för några veckor sen..HEJ DÅ JEANSEN!..vi ses om några år..
Nu ska jag äta nåt..Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej