60%

0kommentarer

av graviditeten har passerat!
Jag var på kontroll på mvc igår (v24+2) och allt såg bra ut förutom att mitt Hb var lite lågt..115.
Dags att börja knapra järn!
Jag har gått upp 14kg sedan invägningen. helt ok även fast man önskar det var mindre såklart då det är ett tag kvar till Bf.
Livmodern mätte 27cm vilket låg på den streckade övre linjen, och jaa jag har en stor magge redan :)
Emby sparkade när vi lyssnade på hjärtljuden som låg på ca 150. Buskicka!
Jag har försökt mäta magens omkrets (vid naveln) och den pendlar mellan 110-114cm lite hur bäbban ligger antar jag.
Har slutat med min medicin mot kräkningar (3e dagen idag) får se hur det går men än så länge har jag inte spytt!
Vore underbart om jag slipper den.
Annars är det jobbigast med fogarna för tillfället, och att vi håller på att rensa/packa/flytta gör inte saken bättre. Jag kämpar på men det är lite småjobbigt och jag har riktig ont ofta numer. blä!
Sommaren har återvänt med råge och det har varit dödsvarmt i några dagar nu. Flämt!
tiden går som vanligt rätt sakta. Går in i v 26 på tisdag.
I helgen ska vi städa, tvätta mysa, vara kära och bara njuta av sommaren!
 
 

Kommentera

Publiceras ej