Saker till Emby

0kommentarer

Vi har börjat fixa en del saker till lillan.
Mest smågrejer men jag har börjat hålla ögonen öppna på vagn och bilbarnstol.
Idag kom ett paket från HM med bla 2st snuttefiltar.
 
Är fasen inte enkelt det här med barnvagn. Kan det bero på att det är en sån stor sak som man använder rätt mycket? Vi har iaf bestämt oss för att köpa begagnat för det är inte värt pengarna att köpa nytt!
Jag har ställt in siktet på en Emmaljunga av något slag, men vi får se vad man springer på.
Mamma (mormor) har varit så gullig å sytt ett babynest, och det var sååå fint!  Här kommer vår sessa sussa så gott och mysigt <3
 
 
Under rensningen/packningen ( vi håller på att flytta) hittade jag en virkning som jag förmodligen påbörjade då jag väntade min yngsta dotter..alltså 11år sen! Jag blev sugen å fortsätta men vi får se hur mkt tid som finns mitt i flyttning, skola osv. Fint hade det då varit med en mormorsfilt som man själv styrt upp :)

Sist men inte minst ;) en magbild från v 26+3 (tycker dock den ser mindre ut än tidigare men det beror nog på att den är tagen lite snett framifrån)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej