Vinter?

0kommentarer

Det har snöar och ligger lite vitt kvar på marken blandat med vackra höstlöv och grönt gräs:). 
Det är vacker och kallt. 
Jag har en vinterjacka som jag dock inte kan stänga haha men en STOR scarf som jag kan knyta och låta hänga ner över maggen. Får funka i några veckor till (det ska bli varmare till veckan och dessutom nästan aldrig iväg). 
Igår var hela la'Familia och storhandlade. Tack Ica Maxi för att det finns pallar uppsatta på stolpar lute var stans i butiken..jag var död efter den drabbningen. 
Har en bebis som ligger och gnider/gnager med huvudet nedåt och igår em/kväll och inatt var det nära att jag gav upp!! jäv..vad det gör ont i fogarna nu. Jag ligger vaken på nätterna och tänker 'orkar jag detta 3v till..5 om jag har otur?!..eller ska jag överväga att sättas igång vilket jag har erfarenhet av och vilken var sådär.. Det tog över 50h!' 
Idag söndag tänkte jag baka bullar med kidsen. 
På tisdag går vi in i grav. vecka 38. 
 Såhär blev bullarna!
 

Kommentera

Publiceras ej