v38

0kommentarer

En vecka till att stryka i kalendern.
Ärligt talat..ni anar inte hur trögt det går.
I natt var en helvetesnatt med värk och kli överallt. Jag sov till 4.15 lite sådär till och från men sen gick det inte att somna om så jag gick upp och åt frukost kl6. Pappi vaknade kl5, tror att han börjar förbereda sig på vad som komma skall han också, men han har ju en förmåga att lägga sig ner och somna innan huvudet når kudden :).
Kidsen väcktes kl7 och kl8 när de gick till skolan la jag mig och somna om!!!! till 11.30!!!!! UNDERBART.
Ni vet hur trött och borta man är när man somnat om...inga undantag för min del.
Jag tvättar en maskin tvätt och ska ev. försöka mig på att städa stora toaletten..vi får se om jag orkar eller om jag prioriterar bada badkar och slöa ist.
Imorgon är det föräldragruppen sista gången, och på torsdag ska vi till MVC.
Vet inte om jag har så mycket förvärkar än, tror nog att det är mest fogarna som spökar.
Jag har rätt många sammandragningar vissa dagar.
Ibland har jag molande värk samtidigt som sammandragning men det är inte ofta och går att räkna på en hand.
Jag är rätt säker på att jag kommer märka då det sätter igång med minsta lilla "rätt" värk. Jag har låg smärttröskel och gnäller för minsta lilla. Nåja bara det finns lustgas och EDA ska nog allt gå enligt min erfarenhet.
För någon vecka sen tänkte jag massor på förlossningen. Kan månne ha varit att jag och Pappi såg alla avsnitt av "en unge i minuten" men nu har jag som slutat tänka så mycket på hur när var varför om utifall det ska bli av!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej