1v kvar!

0kommentarer

Och i natt har jag känt en RIKTIG förvärk.
Jäklar i min låda den tog i från topp till botten och gjorde ont, gick inte att dra djupa andetag så jag fick smygträna på att andas lite "högre" upp. In genom näsan och pusta ut genom halvslutna läppar. Den släppte efter ca 1-2 min och jag somnade om. Har förresten sovit bra, var upp kl4 å kissa och vaknade av värken efter det nån gång mellan 4-6 typ sen vaknade jag av alarmet som ringde kl6.50 ghaa jag sov så sjukt gott då! VILLE INTE STIGA UPP, men barnen ska till skolan och de är trötta efter lovet så det var bara att masa sig upp. Väl uppe är det ju helt ok, jag är morgonmänniska.
Känner av min ömma magge idag faktiskt. Kanske är det på g nu? Kanske det inte blir att jag går över tiden?! Man kan ju alltid hoppas ;) å jävl..vad vi hoppas!
 

Kommentera

Publiceras ej